Poslovno sodelovanje med avtomobilskima znamkama Suzuki in Toyota je v teh dneh dobilo nov zagon, ker sta si oba avtomobilska koncerna prilastila deleže v lastniški strukturi obeh koncernov.
Ob tem je koncern Toyota za 4,94-odstotni lastniški delež v koncernu Suzuki odštel 96 milijard jenov, medtem ko je koncern Suzuki realiziral 48-milijardni nakup Toyotinih delnic (0,2 %). Prvi zametki skupnega sodelovanja segajo v začetek leta 2017, ko je bila med obema proizvajalcema avtomobilov podpisana namera o poslovnem sodelovanju z namenom, da bi združili moči in prednosti Toyote s področja elektrifikacije ter Suzukija s področja kompaktnih in majhnih vozil. Sedaj se sodelovanje udejanja predvsem pri proizvodnji in razvoju elektrificiranih vozil ter čim širši popularizaciji teh vozil.
Na vseh trgih bo Toyota omogočila Suzukiju uporabo svojega hibridnega pogonskega sklopa. Na evropskem trgu pa bo Toyota uporabila novo zasnovane Suzukijeve bencinske motorje za manjša kompaktna vozila, ki jih bodo sestavljali v Toyotini tovarni na Poljskem, ter v bližnji bodočnosti zagotovila Suzukiju dobavo dveh novih električnih vozil na osnovi modela RAV4 in corolle. Po novem bodo sodelovanje razširili še na področje razvoja avtonomnih vozil. Pri Toyoti si bodo s takšnim sodelovanjem na široko odprli vrata indijskega tržišča (s to idejo se je pred tem ob neuspeli povezavi s Suzukijem ukvarjala že znamka Volkswagen …), istočasno si bo Toyota zagotovila dokončni primat v za Japonce zelo pomembni (7 izmed 10. najbolje prodajanih novih avtomobilov v lanskem letu je predstavnikov 'kei-car' avtomobilov) domači kategoriji tako imenovanih 'kei-car' (lahki avtomobil) avtomobilov, kjer je dolgo let vladala predvsem znamka Suzuki.
Lani so domačim kupcem prodali približno 5,2 milijona novih 'kei-car' malčkov, ki jih znamka Suzuki izdeluje tudi za znamko Mazda, medtem ko ima koncern Toyota v tej kategoriji znamko Daihatsu, ki takšne mestne avtomobile izdeluje za znamko Subaru.
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.
Avtohiša Kržišnik, Roman Kržišnik s.p.