Zaposleni pri znamki Suzuki imajo v teh dneh dva zelo dobra razloga za praznovanje, ker so kupcem dostavili že več kot šest milijonov izdelanih novih primerkov modela swift, istočasno so zaposleni pri indijski podružnici znamke Suzuki (Maruti-Suzuki) naredili že več kot 20 milijonov novih suzukijev.
Več kot 6 milijonov izdelanih swiftov odraža zelo uspešno tržno kariero (november 2004 - februar 2018) prve globalno usmerjene generacije tega kompaktnega kombilimuzinskega modela ter njene modificirane različice iz leta 2010, ki jo je lani nadomestila nova evolucijska različica modela swift. Zadnja generacija tega priljubljenega modela je na voljo kupcem v 158. državah tega sveta, najbolj pa jo cenijo japonski, evropski in indijski kupci.
Drug zelo pomemben razlog za praznovanje je tokrat nastal v Indiji, kjer so v rekordnih 34. letih in petih mesecih izdelali primerek novega avtomobila s serijsko številko 20 milijonov. Začetek te uspešne zgodbe sega v leto 1981, ko je indijska vlada skupaj z Japonci ustanovila družbo Maruti Udyog Limited, ki je v decembru leta 1983 po vzoru Suzukijevega modela alto izdelala svoj prvi licenčni izdelek (maruti 800). Ob njegovem prihodu na indijsko tržišče, ki v zgodnjih osemdesetih letih prejšnjega stoletja povprečno premožnemu Indijcu ni puščalo prav veliko možnosti glede ugodnega dostopa do štirikolesnega prevoznega sredstva je po zaslugi pomanjkanja prave konkurence (na tržišču je tedaj obstajal le nizkocenovni trikolesnik podjetja Sunrise Auto Industries Ltd. z modelno oznako badal ter bolj 'premium' izdelki podjetij Hindustan Motors Ltd., The Premier Automobiles Ltd. in Standard Motor Products of India Ltd.) kmalu prevzel podobno pionirsko vlogo pri masovni motorizaciji indijske podceline kot prvotni fiat 500 pri naših zahodnih sosedih ali Zastavin 'fičo' v naši nekdanji skupni državi.
Do zaključka proizvodnje so Indijci izdelali skoraj 6 milijonov primerkov modela alto in njegove izpeljanke (maruti 800). Uspešnost znamke Suzuki pa odraža še en statistični podatek, ki pravi, da so Indijci za prvih deset milijonov izdelanih primerkov potrebovali približno 28 let proizvodnje. Potovanje od 10 do 20 milijonov izdelanih primerkov so zaključili v samo sedmih letih …
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.
Avtohiša Kržišnik, Roman Kržišnik s.p.