Pri nemški podružnici koncerna Suzuki so zelo zadovoljni z letošnjo prodajo novih avtomobilov, ker so letos Nemcem prodali 10,4-odstotka več novih avtomobilov kot v enakem obdobju (prvih 6 mesecev) lanskega leta. Njihov trenutni tržni delež na nemškem tržišču pa znaša 1,11-odstotka.
Med nemškimi kupci je najbolj priljubljen model swift (vsak četrti registrirani nemški suzuki nosi modelno oznako swift), ker se je do začetka letošnjega junija za nakup tega superminija odločilo 5.078 kupcev, kar predstavlja 28,3-odstotka vseh letos prodanih suzukijev.
Na drugem mestu letošnje nemške prodajne lestvice znamke Suzuki se nahaja model SX4, kompaktni crossover, ki je v Suzukijeve prodajne salone uspešno pritegnil 3.470 kupcev, kar predstavlja 19,3-odstotka vseh letos prodanih suzukijev. Na tretjem mestu se nahaja model jimny. Klasični 'Fun-Offroader' z zelo kompaktnimi in resnično urbanimi zunanjimi merami je letos že prepričal 2.567 Nemcev (14,3-odstotka vseh letos prodanih suzukijev), tesno za petami pa mu sledi mali alto (2.547 prodanih primerkov, 14,2-odstotka vseh letos prodanih suzukijev v Nemčiji).
Peti po priljubljenosti med nemškimi kupci je model grand vitara, SUV klasik, ki je v prvih šestih mesecih letošnjega leta prepričal 2.208 kupcev (12,3-odstotka vseh letos prodanih suzukijev). Na šestem mestu nemške 'hit lestvice' najdemo japonskega sorodnika (model splash) Oplove agile, ker se je letos za nakup takšnega modela odločilo 1.649 kupcev (9,2-odstotka vseh letos prodanih suzukijev).
Zanimiva je tudi kariera Suzukijeve admiralske ladje, ki nosi modelno oznako kizashi. V prvih šestih mesecih letošnjega leta se je za nakup odločilo točno 416 nemških kupcev, ki so za odštetih 26.900 evrih dobili Suzukijevega predstavnika evropskega srednjega razreda s 178 KM. Ob doplačilu je na voljo tudi enako motorizirana različica s stalnim štirikolesnim pogonom, ki je že več kot 30 let eden izmed zaščitnih znakov znamke Suzuki na nemškem tržišču, ker so Japonci Nemcem leta 1980 prvič ponudili 4x4 model LJ 80 (spiritualni predhodnik modela jimny z dolžino 3,17 metra in širino 1,40 metra) za tedanjih 12.500 nemških mark.
To navedbo potrjujejo tudi nemške prodajne številke, ker je 38-odstotkov vseh prodanih suzukijev opremljenih s stalnim štirikolesnim pogonom. Letos so Nemcem prodali že 6.814 primerkov avtomobilov s stalnim štirikolesnim pogonom. Pri tem tržnem kolaču si je model jimny odrezal 37-odstotkov in prepustil večji sestri (grand vitara) podoben, vendar manjši (31,8-odstotka) košček sladice, 23,2-odstotka pa je pripadlo modelu SX4.
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.
Avtohiša Kržišnik, Roman Kržišnik s.p.