Iz korporacije Suzuki prihaja novica o odličnem poslovanju avtomobilskega dela družbe v prvih sedmih mesecih leta 2014, ker so Japonci kupcem po celem svetu v tem času dostavili skoraj 1,9 milijona novih suzukijev. Od te kvote jih je približno 133.000 pristalo v lastništvu Evropejcev.
Največji evropski štirikolesni prodajni hit znamke Suzuki nosi modelno oznako swift, ker se je zanj v obdobju od letošnjega januarja do začetka letošnjega avgusta odločilo približno 33.000 kupcev. Njegov tržni uspeh ponazarja tudi nedavno objavljena uradna informacija o več kot štirih milijonih izdelanih primerkov tega modela, ki ga poznamo že od leta 2004. Letos so Japonci obeležili še en pomemben dogodek, ker so praznovali 30. obletnico modela swift. V tem času so Evropejci kupili 1,6 milijona novih swiftov. V letošnjem juliju so praznovali tudi pri naših vzhodnih sosedih, ker so Madžari v obratu na območju mesta Esztergom izdelali jubilejnega evropskega swifta, ki nosi serijsko številko 2,5 milijona…
Ob omenjanju letošnjih poslovnih rezultatov so Japonci posebej omenili tržišče v Veliki Britaniji, kjer so v tretjem četrtletju letošnjega leta zabeležili rekordno prodajo novih suzukijev. V tem obdobju so Britancem dostavili točno 11.705 novih avtomobilov in za 52 prodanih enot presegli rekord iz leta 2004. Ob tem je padel še en prodajni rekord iz leta 2004, ker se je v letošnjem septembru za nakup novega suzukija odločilo toliko Britancev kot še nikoli poprej. Tako so Britancem v letošnjem septembru dostavili točno 8.070 novih avtomobilov. Zadovoljni so tudi s prodajo v prvih devetih mesecih letošnjega leta, ker so na britanskem otočju prodali točno 31.431 novih štirikolesnih suzukijev. Do konca tega leta naj bi Britanci kupili približno 37.000 novih suzukijev.
Zanimiv je tudi letošnji okus britanskih kupcev, ker se je za mestni model alto odločilo največ, približno 12.000 kupcev, predvsem zaradi davčnih ugodnosti, ki jih v britanskih mestih prinaša lastništvo pravega mestnega avtomobila. Za nadaljevanje dobre prodaje je poskrbel tudi novi celerio, še več ugodnih prodajnih rezultatov pa pričakujejo od povsem nove vitare, ki bo kupcem na voljo že v četrti generaciji. Zelo dobro so kupci sprejeli tudi lani predstavljeni 'crossover ' model SX4 S-CROSS, ki je ravno v teh dneh deležen rahle prenove, ki bo kupcem zagotovila več vgrajene komfortne opreme in posledično še boljše razmerje med plačanim in dobljenim.
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.
Avtohiša Kržišnik, Roman Kržišnik s.p.