V nekaterih tujih medijih so se v teh dneh znova pojavili namigi o nezadovoljstvu obeh 'zakoncev' (Suzuki & Volkswagen) nad razvojem njune zakonske zveze, ki sta jo oba koncerna sklenila v decembru leta 2009. To potrjuje tudi nedavna izjava enega (Dieter Poetsch) izmed vodilnih ljudi pri Volkswagnu, ki je 28. julija 2011 povedal novinarjem, da se leta 2009 sklenjena zveza med Japonci in Nemci trenutno nahaja pod drobnogledom, ker prihaja do očitnih razlik v delovnih kulturah obeh strani.
Prvi znaki razkola so se pojavili v letošnjem marcu, ko so pri Volkswagnu objavili finančno poročilo, v katerem so Nemci namignili, da lahko vplivajo na pomembne odločitve vodstva koncerna Suzuki, ki so ga Nemci v tem poročilu prikazali samo kot pridruženega člana v skupini Volkswagen in ne kot enakovrednega partnerja. Takrat smo dobili prvi negativni odziv s strani Japoncev, ker se je kmalu zatem oglasil Yasuhito Harayama, ki pri Suzukiju skrbi za sodelovanje z drugimi evropskimi znamkami avtomobilov, in novinarjem časopisa Financial-times povedal, da so bili pri Suzukiju leta 2009 ob podpisu pogodbe o sodelovanju zelo jasni glede ohranjanja popolne neodvisnosti od koncerna Volkswagen, ker so imeli že pred tem zelo dobre odnose z nekaterimi drugimi evropskimi proizvajalci vozil in bodo to uspešno poslovno sodelovanje ohranili in ga skušali še nadgraditi. Ob tem je dodal še to, da bodo pri Suzukiju poskrbeli za zamrznitev vseh skupnih nemško-japonskih projektov, ki jih bodo odmrznili samo v primeru, ko bodo Nemci opustili vedenjski vzorec 'gospodarja prstanov' in se pričeli obnašati kot enakovreden partner. Harayama je v letošnjem juliju povedal novinarjem agencije Reuters, da 19-mesečni japonsko-nemški zakon zaenkrat ni prinesel nobenih užitnih skupnih sadov..
Olje na ogenj je prilila tudi izjava iz letošnjega julija, ki jo je podal Osamu Suzuki, predsednik družbe Suzuki Motor Corporation, ker je časniku Nikkei razkril, da navzlic dolgemu in intenzivnemu raziskovanju ni našel nobene Volkswagnove tehnologije, ki bi ga resnično pritegnila. Poleg tega je že pred časom omenil, da bo razlika v velikosti obeh koncernov mogoče pripeljala do tega, da bodo Nemci želeli prevzeti kompletni nadzor nad znamko Suzuki. To izjavo so bralci lahko prebrali natanko mesec dni po tem, ko so se Japonci odločili, da bodo posnemali vedenjski vzorec koncerna General Motors in v svoje evropske izdelke vgrajevali Fiatove turbodizelske motorje. Nemci so bili takrat šokirani nad kolaboracijo japonskih partnerjev. Zato smo 28. julija 2011 s strani Nemcev dobili izjavo, ki sem jo predstavil že na začetku tega članka. S tem dejanjem so Japonci zaenkrat pokopali nemške sanje o izdatni širitvi Volkswagnovega imperija na območju južne Azije in posledični pridobitvi naslova največjega proizvajalca vozil na svetu, ker so Nemci pri preboju na indijsko tržišče, kjer vlada Suzuki, želeli uporabiti japonsko znamko kot odskočno desko za povečanje tržnega deleža znamke Volkswagen, ki je trenutno zanemarljiv. Leta 2010 so indijski kupci kupili približno 1,13 milijona suzukijev ter 53300 volkswagnov…
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.
Avtohiša Kržišnik, Roman Kržišnik s.p.