Minulo soboto je Suzuki na britanskem motociklističnem salonu NEC razkril evropsko različico pred časom predstavljenega azijskega modela (GW250) v obliki 250-kubičnega predstavnika kategorije 'naked bike', ki lahko na opazovalce deluje kot 'baby B-King'.
Inazumo 250 bo poganjal na novo razviti 2-valjni vrstni (SOHC) bencinski motor z delovno prostornino 248 kubičnih centimetrov, ki v primeru modela GW250 lahko ponudi uporabniku 26 KM (25.7 Bhp) pri 7000 vrtljajih v minuti ter 26 Nm motornega navora pri 7000 vrtljajih v minuti in je spojen s 6-stopenjskim menjalnikom. Sodeč po serijski podobi gre v primeru novega suzukija za vstopno izpeljanko modela GSR, ki je po zaslugi drugačnega razmišljanja oblikovana tudi v stilu precej večjega 'B-King' brata, čeprav se bo na tržišču postavila ob bok Kawasakijevi mali ninji in 250-kubični hondi CBR. Pri omenjanju prednosti, ki jih ta novi 'budget naked bike' prinaša lastniku, pa omenjajo nižjo maso motocikla, ki je osvobojen aerodinamičnih dodatkov in posledično tudi bolj zmogljiv ter ekonomičen, ker ga Japonci že tržijo kot idealno mestno prevozno sredstvo s prilagojenim režimom delovanja motorja, ki od uporabnika ne zahteva konstantno priganjanje v višje vrtljaje, ker ima v mestnem prometu že v srednjem režimu delovanja povsem zadosti pogonske moči.
Model inazuma (masa motocikla (približno): 180 kg), ki je dobil ime po enem izmed likov v japonskem stripu, bo v Evropi na voljo šele v naslednji jeseni, Kitajcem pa je že dostopen. Pri Suzukiju predvidevajo, da se bo za ta 'large-displacement premium model' v enem letu odločilo približno 16 milijonov kitajskih kupcev, ki se jim bo po letošnjem decembru sigurno pridružilo še veliko dodatnih kupcev iz Indije.
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.
Avtohiša Kržišnik, Roman Kržišnik s.p.