Iz korporacije Suzuki so sporočili, da je njihov kompaktni model swift, ki je prvi namensko razviti 'world strategic model' te znamke, pred kratkim presegel kvoto štirih milijonov prodanih primerkov. Ta prodajni uspeh so Japonci dosegli po skoraj desetih letih proizvodnje (pričetek v septembru leta 2004) in prodaje, ki je na Japonskem stekla v novembru leta 2004.
Nekoliko kasneje (februar leta 2005) je stekla tudi serijska proizvodnja evropske različice, ki poteka pri naših vzhodnih sosedih. V maju leta 2005 so svojega lokalnega swifta dobili tudi Indijci, dobro leto dni kasneje (junij 2006) pa še Kitajci. Leto 2005 se je za model swift zaključilo zelo dobro, ker je v novembru prejel dve novi prestižni nagradi (2006 RJC Car of the Year Award in 2005–2006 Car of the Year Japan “Most Fun” award). Naslednja prelomnica v karieri prvega namensko razvitega globalnega modela znamke Suzuki, ki nosi 30 let staro modelno oznako, se je zgodila v juniju leta 2008, ko so izdelali prvi milijon primerkov modela swift.
Natanko dve leti po tem dogodku so Madžari zagnali proizvodnjo rahlo osveženega globalnega swifta, ki je sedaj znan kot 'new swift'. Ta osvežena različica je prišla do kupcev v septembru leta 2010 in že čez dva meseca prejela prestižno nagrado '2011 RJC (Automotive Researchers and Journalists Conference of Japan) Car of the Year Award'. Po navedbi japonskega proizvajalca je swift prvi model znamke, ki mu je v tako kratkem času uspelo doseči in preseči mejo dveh milijonov izdelanih primerkov. V marcu leta 2013 so proizvodnjo modela swift pognali tudi na Tajskem, tako da ta serijski model nastaja že v osmih tovarnah po celem svetu, izvažajo pa ga v približno 140 držav. V lanskem januarju so Japonci dosegli nov rekord, ker so kupcem prodali že tri milijone swiftov.
Sedaj, približno 18 mesecev po prodanih treh milijonih primerkov, so Japonci dosegli nov jubilej, ker so na začetku tega meseca neznanemu kupcu predali že 4-milijonti primerek avtomobila, ki je do sedaj osvojil približno 70 različnih nagrad in priznanj. Približno 11 odstotkov vseh izdelanih swiftov je ostalo na Japonskem, 19 odstotkov so jih pokupili Evropejci (približno 90.000 swiftov vozi po britanskih cestah), večina (približno 50 odstotkov) vseh izdelanih swiftov pa vozi po indijskih cestah.
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.
Avtohiša Kržišnik, Roman Kržišnik s.p.