K vozniku usmerjena nadzorna plošča zagotavlja izboljšan občutek od trenutka, ko voznik sede v vozilo. Natančno izdelane visoko kakovostne teksture in materiali prinašajo veselje do vožnje novega Swift Sporta.
Nadzorna plošča, sredinska konzola in obloge vrat vsebujejo prvovrstne okrasne elemente. Geometrijski vzorci vlivajo občutek hitrosti. Stopnjevanje od rdeče k črni barvi izraža voznikovo strastno »športno miselnost«.
Kontrastna shema rdečega merilnika vrtljajev in temno srebrnega merilnika hitrosti ustvari poseben vtis.
Swift Sport poleg ostalih informacij prikazuje tudi jakost pospeševanja in temperaturo olja. S tem poudarja občutek športnosti.
Sprednji sedeži uporabljajo cevasto strukturo z bočnimi oprijemi tako sedalnega, kot naslonskega oblazinjenega dela. Oblika in trdota notranjih uretanskih blazinic so bile natančno nastavljene, sprednji sedeži pa so prejeli obliko pol-vedra, kar ima izključno različica Swift Sport. Tudi ob vožnji skozi ovinke pri veliki hitrosti držijo sprednji sedeži voznika in sovoznika trdno na položaju. Dodatno vključujejo sedeži posebne tkanine za oblazinjenje z rdečimi šivi in naslonjalo za glavo. Kakovostno oblikovanje se nadaljuje z reliefnim logotipom »Sport«, narejenim s posebno obdelavo sintetičnega usnja v vzorcu ogljikovih vlaknen. Tudi zadnji sedeži so oblikovani skladno s sprednjimi.
Novi Swift Sport ima športne aluminijaste stopalke namenjene stopnjevanju »športne miselnosti«.
Značilna prednost visoko zmogljive kombilimuzine je zelo odzivno pospeševanje, ki ga omogoča mogočnih 235 Nm navora iz novega turbo motorja z neposrednim vbrizgom. To zmogljivost odlično dopolnjuje 6-stopenjski ročni menjalnik, ki zagotavlja gladko prestavljanje. Velike izboljšave pogonskega sklopa odpirajo možnosti za novo stopnjo športne vožnje, 48V SHVS blagi hibridni sistem pa omogoča bolj učinkovito porabo goriva.
![]() |
1.4 BOOSTERJET MOTORNovi 1.4 BOOSTERJET turbo motor z neposrednim vbrizgom razvija visok navor. Hladilnik polnilnega zraka turbopolnilnika sili zrak pod tlakom v valje in omogoča motorju, da poveča navor že pri nizkih vrtljajih, celo pri 2.000 vrtljajih na minuto. Poleg tega obtočni ventil nadzira turbinsko povečanje tlaka z odpiranjem ali zapiranjem loput, kar občutno poveča odzivnost in zmanjša porabo goriva. Sistem neposrednega vbrizga dodatno izboljša učinkovitost porabe goriva z optimizacijo nadzora količine, časa in pritiska vbrizganega goriva pri neposrednem vbrizgu. Poraba goriva je bolj učinkovita tudi zaradi elektronsko vodenega variabilnega krmiljenja sistemov (VVT) in sistema EGR (recirkulacija izpušnih plinov). |
Izboljšani 6-stopenjski ročni menjalnik6-stopenjski ročni menjalnik, ki zagotavlja gladko prestavljanje, izboljša zmogljivost kompaktnega turbomotorja. Prestavljanje je športno, z ravno pravšnjim občutkom upora, zahvaljujoč kratkim prestavnim hodom. Prav tako je izboljšano delovanje sklopke z optimizirano točko delovanja za boljši nadzor v vseh voznih pogojih. |
![]() |
Novi 48V SHVS blagi hibridni sistem je sestavljen iz 48V ISG (integriranega zaganjalnika) s funkcijo elektromotorja, 48V litij-ionske baterije in 48-12V DC/ DC pretvornika. Z večjo napajalno napetostjo kot običajen 12V se poveča tako zmožnost večje regeneracije energije pri zaviranju kot tudi asistenca elektromotorja motorju (MNZ), kar zmanjša porabo goriva in izboljša vozne zmogljivosti. Medtem ko hibridni sistem daje prednost nižji porabi goriva v običajnih voznih
razmerah, lahko sistem dodaja navor elektromotorja navoru motorja (MNZ) z uporabo katere koli od dveh funkcij (nadzorovano dodajanje navora ali povečanje navora), ko presodi, da želi voznik hiter pospešek. Poleg tega elektromotor prestavi motor (MNZ) v stanje prostega teka in odpravi porabo goriva med zaviranjem ter s tem poveča učinkovitost porabe goriva. * |
![]() |
![]()
|
![]() Užitek v vožnjiPodvozje in delovanje vzmetenja neposredno vplivata na užitek ob športni vožnji. Karoserija novega Swift Sporta je sedaj lažja in bolj toga, da lahko voznik ohranja nadzor nad krmiljenjem pri vsaki hitrosti in vsakem manevru. Sistem vzmetenja je bil občutno izboljšan, da zagotavlja jasne povratne informacije glede razmer na cesti in oprijema. Na novo je dodelan tudi zavorni sistem, ki je okrepljen za obvladovanje večje moči in hitrosti.
|
Upravljanje in oprijem
Novi Suzuki Swift Sport je opremljen z novo generacijo podvozja HEARTECT, ki okrepi togost podvozja, poveča varnost pri trku in izboljša vozne lastnosti. Lahka teža vozila – 1020 kg – občutno izboljša stabilnost med vožnjo. Novi Swift Sport dosega nov mejnik z izvrstnim |
![]() |
![]() |
17-palčna lita platišča Edinstvena lita platišča s tankimi naperami so izdelana s tehniko potisnega oblikovanja, ki omogoča izdelavo tanjših, a močnejših platišč. Tako se zmanjša nevzmetena teža in izboljša zmogljivost vozila. Delovanje zavor Delovanje zavor je lahko celo bolj pomembno kot vozne zmogljivosti, zato ima novi Swift Sport 16-palčne prezračevane sprednje kolutne zavore in 15-palčne neprezračevane zadnje kolutne zavore za kar največjo moč zaviranja in boljši občutek. |
![]() |
Suzukijev sistem varnostnih tehnologij z naprednimi varnostnimi sistemi pripomore k bolj varni in mirni vožnji. Monokularna kamera in laserski senzor, ki sta pričvrščena na vetrobransko steklo, omogočata delovanje samodejnega sistema zaviranja, sistema za samodejno zaviranje v sili z dvema senzorjema (DSBS) in drugih preventivnih varnostnih sistemov, kot so: sistem za opozarjanje na zapuščanje voznega pasu, sistem za samodejno zastiranje dolgih luči in sistem za prepoznavanje prometnih znakov. Radar na sprednji maski omogoča delovanje aktivnega tempomata za nadzor varnostne razdalje med vozili (ACC) za udobnejšo vožnjo v zgoščenem prometu. Suzukijev sistem varnostnih tehnologij vključuje tudi sistem za nadzor mrtvega kota (BSM), ki s pomočjo radarjev v zadnjem odbijaču zagotavlja varnejše menjavanje voznega pasu.
Sistem za samodejno zaviranje v sili z dvema senzorjema (DSBS)*Med vožnjo uporablja Swift dva senzorja – monokularno kamero in laserski senzor – s pomočjo katerih določa stopnjo tveganja za trk z vozilom spredaj ali pešcem. Ob zaznavanju možnosti trka se vozilo, glede na situacijo, odzove na tri možne načine. * Upoštevajte, da obstajajo določene omejitve pri delovanju monokularne kamere in laserskega senzorja pri zaznavanju ovir, talnih označb in prometnih znakov. Zato se za zagotavljanje varnosti ne zanašajte izključno na delovanje tega asistenčnega sistema. Vedno vozite zbrano, previdno in varno. |
![]() |
Sistem za samodejno zastiranje dolgih luči (High Beam Assist)Sistem pri hitrosti vozila 40 km/h ali več samodejno preklaplja med dolgim in kratkim snopom luči v sprednjih žarometih, odvisno od prisotnosti drugih vozil in osvetlitve okolice. |
![]() |
Aktivni tempomat za nadzor razdalje med vozili (ACC)Aktivni tempomat uporablja milimetrski radar za določanje razdalje do vozila spredaj in samodejno ohranja izbrano razdaljo med voziloma v skladu z eno izmed treh možnih nastavitev razdalje: dolga, srednja, kratka.* Ko spredaj ni vozila, sistem ohranja hitrost (med 40 km/h in 160 km/h), ki jo je nastavil voznik. *Razdalja med voziloma se spreminja glede na hitrost vozila. |
1. Stalen nadzor hitrosti![]() 2. Nadzor zmanjšanja hitrosti![]() 3. Nadzor pospeševanja![]() |
Sistem za opozarjanje na zapuščanje voznega pasu *
Sistem pri hitrosti 60 km/h ali več spremlja smer vozila in pri nenamerni zapustitvi voznega pasu na to opozori voznika z vklopom Sistem za preprečevanje zapuščanja voznega pasu*Sistem pri hitrosti med 60 in 160 km/h uporablja monokularno kamero, da zazna meje voznega pasu. Če ugotovi, da obstaja velika verjetnost za nenamerno zapustitev voznega pasu, preko elektronskega sistema zavijanja pomaga vozniku, da ohrani vozilo na voznem pasu. Sistem za opozarjanje na vijuganje po voznem pasu*Sistem pri hitrosti 60 km/h ali več spremlja vzorec vožnje in v primeru vijuganja vozila po voznem pasu sproži opozorilo z zvočnim signalom in prižgano lučko na armaturni plošči. * Delovanje sistemov za pomoč pri vožnji je omejeno na zmožnost monokularne kamere, laserskega senzorja in milimetrskega radarja, da zaznajo ovire, vozne pasove in prometne znake. Senzorji imajo lahko zaradi vozne površine ali vremenskih razmer težave z delovanjem. Prosimo, da se pri zagotavljanju varnosti ne zanašate zgolj na te sisteme ter vozite odgovorno in varno. Za več podrobnosti se obrnite na lokalne trgovce ali obiščite našo uradno spletno stran suzuki.si. |
![]() ![]() ![]() |
Sistem za nadzor mrtvega kota (BSM)*Dva zadnja bočna radarska senzorja pri hitrosti 15 km/h ali več zaznata vozilo, ki se približuje ali je že v mrtvem kotu in s tem pomagata vozniku. Sistem voznika opozori s prižgano LED ikono v ustreznem stranskem zunanjem ogledalu. Če voznik z utripalkami nakaže spremembo voznega pasu, se poleg utripajoče LED ikone pojavi še zvočni signal. * Delovanje sistemov za pomoč pri vožnji je omejeno na zmožnost monokularne kamere, laserskega senzorja in milimetrskega radarja, da zaznajo ovire, vozne pasove in prometne znake. Senzorji imajo lahko zaradi vozne površine ali vremenskih razmer težave z delovanjem. Prosimo, da se pri zagotavljanju varnosti ne zanašate zgolj na te sisteme ter vozite odgovorno in varno. Za več podrobnosti se obrnite na lokalne trgovce ali obiščite našo uradno spletno stran suzuki.si. |
![]() |
Parkirni senzor zadaj
Ultrazvočni senzorji v odbijaču pri vožnji vzvratno zaznajo ovire. |
![]() |
Sistem za opozarjanje na prečni promet zadaj*Pri vzvratni vožnji do hitrosti 8 km/h sistem s pomočjo dveh zadaj nameščenih stranskih radarskih senzorjev pomaga vozniku pri vzvratni vožnji s parkirnega mesta z opozarjanjem na morebitno bližajoče se vozilo z leve ali desne strani. V primeru bližajočega se vozila sistem opozori voznika hkrati z zvočnim opozorilom in grafičnim opozorilom na večinformacijskem zaslonu. To zagotavlja vozniku večjo varnost pri vzvratnem premikanju vozila iz nepreglednega parkirnega prostora. * Delovanje sistemov za pomoč pri vožnji je omejeno na zmožnost monokularne kamere, laserskega senzorja in milimetrskega radarja, da zaznajo ovire, vozne pasove in prometne znake. Senzorji imajo lahko zaradi vozne površine ali vremenskih razmer težave z delovanjem. Prosimo, da se pri zagotavljanju varnosti ne zanašate zgolj na te sisteme ter vozite odgovorno in varno. Za več podrobnosti se obrnite na lokalne trgovce ali obiščite našo uradno spletno stran suzuki.si. |
![]() |
Naprava vključuje zaslon, občutljiv na dotik, ki nudi preprosto uporabniško izkušnjo, primerljivo uporabi pametnega telefona. Svoj pametni telefon lahko povežete z multimedijsko napravo preko brezžične Bluetooth®* povezave ali USB-kabla ter preko zaslona uporabljate aplikacije pametnega telefona. Multimedijska naprava vključuje tudi radio, kamero za vzvratno vožnjo in navigacijski sistem**
*Bluetooth je registrirana blagovna znamka podjetja Bluetooth SIG, Inc.
**Za podrobnosti glede opreme, ki je na razpolago, si oglejte seznam opreme.
![]()
Apple CarPlay
Aplikacija Apple CarPlay je na voljo v državah, navedenih na naslednji povezavi: |
![]()
Aplikacija Android Auto™ omogoča uporabo platforme Android v avtomobilu na način, ki je namensko prilagojen uporabi med vožnjo. Zasnovan je tako, da s pomočjo storitev, kot sta Google Maps in Google Play Music, karseda zmanjšuje odvračanje voznikove pozornosti in povečuje njegovo osredotočenost na vožnjo. Prenesite aplikacijo Android Auto na svojo mobilno napravo iz spletne trgovine Google Play*.
*Android Auto je na voljo v državah, navedenih na naslednji povezavi: |
![]()
MirrorLink™
*MirrorLink™ je združljiv s pametnimi telefoni, navedenimi na naslednji povezavi: |
![]() |
![]() |
![]() |
_
PNEVMATIKE IN PLATIŠČA
ZUNANJOST
VIDLJIVOST
NOTRANJOST
|
FUNKCIONALNA OPREMA
SEDEŽI
PRTLJAŽNI PROSTOR
VARNOSTNA OPREMA
|
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.
Avtohiša Kržišnik, Roman Kržišnik s.p.